قرارگاه مجازی پدافند غیر عامل

ما مدعیان صف اول بودیم... از آخر مجلس شهدا را چیدند...
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۳۰ ب.ظ

خورشید حقایق- دوباره بیرق مشکی به دست دل گیرم* زنم به سینه که آمد محرم صادق


دلم هوای بقیع دارد و غم صادق

عزا گرفته دل من ز ماتم صادق

 

دوباره بیرق مشکی به دست دل گیرم

زنم به سینه که آمد محرم صادق

 

سلام من به بقیع و به تربت صادق

سلام من به مدینه به غربت صادق

 

سلام من به مدینه به آستان بقیع

سلام من به بقیع و کبوتران بقیع

 

سلام من به مزار معطّر صادق

که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع

 

سلام من به ششم ماه فاطمیّ بقیع

سلام من به گل یاس هاشمیّ بقیع



نوشته شده توسط جواد نجمی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

قرارگاه مجازی پدافند غیر عامل

ما مدعیان صف اول بودیم... از آخر مجلس شهدا را چیدند...
صلوات بر امام هادی (ع)
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَصِیِّ الْأَوْصِیَاءِ وَ إِمَامِ الْأَتْقِیَاءِ وَ خَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّینِ وَ الْحُجَّةِ عَلَى الْخَلاَئِقِ أَجْمَعِینَ‏ اللَّهُمَّ کَمَا جَعَلْتَهُ نُوراً یَسْتَضِی‏ءُ بِهِ الْمُؤْمِنُونَ فَبَشَّرَ بِالْجَزِیلِ مِنْ ثَوَابِکَ‏ وَ أَنْذَرَ بِالْأَلِیمِ مِنْ عِقَابِکَ وَ حَذَّرَ بَأْسَکَ وَ ذَکَّرَ بِآیَاتِکَ وَ أَحَلَّ حَلاَلَکَ وَ حَرَّمَ حَرَامَکَ‏ وَ بَیَّنَ شَرَائِعَکَ وَ فَرَائِضَکَ وَ حَضَّ عَلَى عِبَادَتِکَ وَ أَمَرَ بِطَاعَتِکَ وَ نَهَى عَنْ مَعْصِیَتِکَ‏ فَصَلِّ عَلَیْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ وَ ذُرِّیَّةِ أَنْبِیَائِکَ یَا إِلَهَ الْعَالَمِین‏

نویسندگان


دلم هوای بقیع دارد و غم صادق

عزا گرفته دل من ز ماتم صادق

 

دوباره بیرق مشکی به دست دل گیرم

زنم به سینه که آمد محرم صادق

 

سلام من به بقیع و به تربت صادق

سلام من به مدینه به غربت صادق

 

سلام من به مدینه به آستان بقیع

سلام من به بقیع و کبوتران بقیع

 

سلام من به مزار معطّر صادق

که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع

 

سلام من به ششم ماه فاطمیّ بقیع

سلام من به گل یاس هاشمیّ بقیع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
جواد نجمی

نظرات  (۲)

سلام بزرگوار
ممنون از لطف و توجّهتان ... دعا کنید ذرّه ای اخلاص هم داشته باشم ...
محتاج دعاهای خیرتان هستم
سالم و آرام و خدایی باشید
یا حق
پاسخ:

حتما اخلاص دارید

خدا به شما خیر و برکت دهد

ما را هم دعا کنید

 

موید و منصور باشید

۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۵ مهداد میانجی
خسته نباشی برادر
وبلاگت عالیه

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی